Garancia kapcsán általában panaszkodni szokás. Nem azért, mert menő, hanem mert 95%-ben ezt dobja az “élet”. Most úgy döntöttem, csakazértis megosztok egy pozitív tapasztalatot, nekem üdítő színfoltja lett a “garancialistámnak”.

A gari tárgya: fotel

Az előző fotelemet (irodai fotelről van szó) még anno Noir-ral vettem, szerintem van annak vagy 6 éve. Már elég megöregedett szegény és egy ideje érett a cserére, de nem találtam a megfelelő utódját.

Kb másfél hónapja bútorvásárlás kapcsán ellátogattunk drága öcsémmel az RS Bútoráruházba és szokásunkhoz híven végigpróbálgattuk az ülőalkalmatosságokat … és megláttam őt. Buffalo névre hallgat, bőrfotel, fekete és valami hihhhhhhhetetlenül kényelmes volt!

Így néz ki a drága:

Buffalo főnöki bőrfotel fekete színben

A lényeg persze nem ez volt, mert a sztori a sablonos módon folytatódott: megvettem, hazahoztam, örültem neki.

Node … pár napja bizony megmurdált a gázliftes része és ha bárki ráült, egyszerű lement kutyába. Márpedig felfele tekintgetve, kezünket égnek emelve nem vicces gépelni, dolgozni. Kipróbáltam, elhiheted. :)

Fotel gázliftes alkatrésze amit cserélni kellett

A papírjait előszedve felhivtam az RS-t hogy no most akkor mi a fakk van, micsináljak vele és hova vigyem. Szó szót követett – az ügyfeles egyébként normális volt – és arra jutottam, hogy legegyszerűbb, ha a gyártóval veszem fel a kapcsolatot.

Antares Hungary Kft. – antares.hu

Tessék megjegyezni ezt a nevet, ha irodabútort akarsz venni, ajánlom őket. A lapjukon pillanatok alatt megtaláltam, hogy ki a garanciális ügyek felelőse, felhívtam és elmondtam neki a szitut.

Nagyon udvarias volt, pillanatok alatt megdumáltuk, hogy melyik nap jöjjön ki a szervízes kollegája megnézni a problémát, csak a számlát és a jótállási jegyet kellett neki elküldenem scannelve.

Itt engedtessék meg nekem egy apró [off]: iPhone TurboScan rulez! [/off]

Szervizes kollega kijött a megbeszélt időpontba, már hozta az új pótalkatrészt is és kb 5 perc alatt kicserélte, elintézte az aláírást és már lépett is.

Na kéremszépen így kell ezt intézni Európában, 2011 végén. Nem ám szétszedetni a széket, eredeti csomagolásában visszaszállítatni az ügyféllel a boltba ahol vette, majd leadatni, papírokat kitöltetni és váratni pár hetet, hogy visszakapja javítva vagy egy újat.

Megemelem kalapom az Antares Hungary Kft. előtt remek garanciális ügyintézésük miatt.

3 COMMENTS

  1. Jó ilyen “ellenpéldát” látni mai napság. Én is pont székvásárlás előtt vagyok, ez a típus meg pont tetszik. Neked hogy vált be eddig? Egyéb vélemények?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here